Vaxat och klart!

På hotellrummet vaxade jag min storas ben och hon är formligen överlycklig. Jag insåg att jag måste släppa principen om ålder och annat eftersom hon redan led så av det. Jag frågade hur länge hon hade tyckt det var fult och hon svarade att hon tyckt det sedan 4-årsåldern. Det stämmer för det är då hon började trilskas med klänning och aldrig/sällan ville vara barbent.

Jag kan bara säga att hon är helt överlycklig och att det blir en vana av detta. Hon tyckte att det inte var värre att vaxa benen än att dra av ett plåster.

//manon

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skönt! Då gjorde du nog rätt.

Kram!

Postat av: Manon

Tror det med...hon led ju av det redan sedan länge, varför längre bara pga ålder?

2006-06-07 @ 08:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback