Fladdermusen Manon

Känner mig hur konstig som helst. Upp och ner. Om ni åker tunnelbana i dag och ser en person hänga upp och ner i knävecken på hållarna och läser tidningen så är det jag.

Jag kan inte ta mig samman heller så det kan bli så att jag ramlar ner och går i tusen bitar och blir till små små fladdermöss som yrt flyger runt i hela vagnen och piper. Undrar hur jag ska samla ihop mig då?

Känner mig obstinat. Bråkig.

Jag vill göra absolut ingenting.

Kanske lika bra att behålla fladdermusskepnaden och flyga över stan i natt. Kanske man lär sig nåt...

//manon

Kommentarer
Postat av: Björn

Låter farligt.

Postat av: Minks

Akta så du inte blir uppäten av krokodilen!! Högst troligt att han huserar i tunnelbanan också!!!

(förstår känslan....jag börjar jobba efter föräldraledigheten om en vecka... och hela jag är massor av små små fladdermöss!!)
//M

2007-01-29 @ 23:07:59
URL: http://minks.wordpress.com
Postat av: Hannele

Fladdermus har jag aldrig varit, bara vampyr :)

2007-01-30 @ 20:36:35
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback