Nu bär det i väg!

I morgon tidigt tidigt ska jag och min stora dotter flyga till Budapest. Vi kommer inte åter förrän sent på söndag kväll och jag ska jobba på måndag redan så jag antar att vi ses då om jag hinner!

Det har varit kaotiska dagar med mycket att göra och ställa i ordning innan jag åker. Det var ju tredagarsvecka förra veckan med. Se där, det lönar sig inte att vara ledig:). Man får igen det! Hämtat senare än vad jag brukar på dagis och tackat min lyckliga stjärna att mobilförbudet på tunnelbana inte kommer förrän ungefär då vi bytt dagis redan (förhoppningsvis) för jag är beroende av att kunna ringa till dagis för att be dem klä våra tre mindre barn och ringa fritids för att be vår stora gå till busshållplatsen. Mitt liv just nu är uppbyggt kring det så jag är INTE förtjust i mobilförbud på tunnelbana och buss och etc...Tack vare mobilen och den hjälpen jag fått så har jag kunnat ta en buss högst 30 min senare än vanligt. Vill INTE ha mobilförbud!

Vi ska i alla försöka njuta så mycket vi kan och jag hoppas att vi får liiite varmare än vad vi har nu! Vi ska äta dobostårta på café Gerbaud och sitta ute (om vädret tillåter) och se på allt folk som springer förbi på torget men även besöka Burger King och Kentucky Fried Chicken - det sistnämnda är så god snabbmat. Vi ska göra vårt bästa för att INTE äta näringsriktigt dessa dagar OCH JAG SLIPPER LAGA MAT I FYYYRAAA DAGAR! HURRA! Mysiga hotellfrukostar (med tidningar man inte förstår ett jota av?) men med desto mer att välja på hoppas jag...Jag älskar hotellfrukostar!

Ha det så bra under helgen så ses vi igen nästa vecka!

//manon

Kommentarer
Postat av: W

Trevlig resa! Det låter underbart!

Postat av: Lene

Hoppas att du och din stortjej får en trevlig resa. Hotellfrukostar är helt underbara! Det är helt klart det bästa med att bo på hotell. Varmare än här får ni helt säkert. Det var knappa 9 grader när jag och barnen var en sväng in till stan. Jag önskade att jag hade tagit på mig vantar för jag frös om händerna. Man borde inte frysa om händerna i slutet av maj. Tycker jag!

2006-05-31 @ 23:13:30
URL: http://delene.blogsome.com/
Postat av: Ullis

Åh, blir lite avis faktiskt. Vill också resa!! =)

2006-06-01 @ 08:25:32
Postat av: Havsfrun

Åh, hoppas ni får bra väder så ni kan sitta och njuta på nå´t café och hotellfrukostar är bara så MUMS!
Ha det bra och koppla av!

2006-06-01 @ 10:19:30
URL: http://www.havsfrun.blogspot.com
Postat av: Nina på Johangården

Ha en underbar resa!

2006-06-01 @ 10:25:59
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: bless

Härligt Budapest! Kösenöm och nem och vad jag nu kan komma ihåg på ungerska. Fast jag har ingen aning om hur man skriver. Bada i olika bad och massage och sånt *suck*, är Gellert helt lyxupprustat nu? Och hette det Margareta-öarna där det fanns utomhusbad där åt jag mitt livs första langos -82. Ganska avundsjuk är jag allt och hoppas att ni har det underbart.

2006-06-01 @ 14:36:23
URL: http://blessathome.blogspot.com
Postat av: Anonym

Trevlig resa!!! Hoppas att ni får det riktigt mysigt.

Kramar!

2006-06-01 @ 16:26:48
Postat av: Marie

Trevlig resa!!! Hoppas att ni får det riktigt mysigt.

Kramar!

2006-06-01 @ 16:26:58
URL: http://marieas.blogsome.com
Postat av: flasknosen

Jag vet att ni redan är iväg men kommentarsfunktionen svek igår. Hoppas att ni får en riktigt skön resa.

2006-06-02 @ 08:04:20
URL: http://flasknosen.blogg.se
Postat av: carulmare

Även jag riktar mina välgångsönskningar (kan man säga så i dethär sammanhanget?) till Budapest. Ha det så bra tillsammans med farmor!

2006-06-02 @ 12:35:56
URL: http://carulmare.blogspot.com/
Postat av: Småstadsmamman

Åh ha det så jättebra Manon! Njuuuuut!
Jag är rejält avis på de hotellfrukostar som ska avnjutas, älskar det också:)
Det händer att vi går till ett av hotellen här i småstan och äter hotellfrukost bara för att lyxa lite, hehe
Ha det så bra i Budapest!

2006-06-02 @ 13:26:59
URL: http://smastadsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback