Solen

Nu är solen här i alla fall! Den som var på rymmen.

Fast vi går inte ut i alla fall. Det är skönt inne. Vi tar en slapparhelg. Jag städar inte alls. Kanske jag gör det lite. Annars njuter jag av solen inomhus. Det första loja. Går mot avslappnade tider. Funderade på bio men klockan är redan över 13 och vi hinner inte om alla ska kunna se samma film på en gång i alla fall! Bio en solig dag, älskar det...

Eller så borde jag städa eller snarare avhysa de puttis som gömt sig under trappan och uppviglar våra barn. Jodå, jag vet ju...jag ser nog spåren efter dem allt. Om inte annat i våra barn. Och på att glassen vi köpte av glassbilen redan nästan är slut efter bara en vecka. En påse är helt slut i alla fall, den med glassbåtar i. De kanske flydde på dem då jag kom med hinken med vatten och skurborsten sist jag försökte avhysa dem

Det kan ju varken vara jag eller barnen som smällt i oss all glassen. Så där två stora påsar...på en vecka...?Omöjligt. Vi är ordentliga och allt.

//manon

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Det är så där här också, eller värre. Det är som det vore en djupt beroendeframkallande drog som låg där i frysfacken. Eller ett livsmedel som riskerar att omedelbart förstöras om det inte äts upp inom 24 timmar. Så vansinnigt förtjusta i glass är de inte, det är maniskt.

Postat av: Manon

Absolut!

(jag trodde det var så att glass förstörs om det inte äts upp inom 24 timmar???)

2007-03-27 @ 08:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback