Era kommentarer

Vill bara tacka er alla som kommer in och läser och kommenterar! Jag är så glad över era kommentarer och att ni återkommer även om jag inte haft tid att skriva på ett tag eller tid att svänga förbi era bloggar!

Jag ska gå runt till er också! Har dåligt samvete där! Tiden är så knapp så knapp! Önskar jag hade mer tid att blogga!

Saknar tom puttisarna...Nu regnar det så jag tror de saknar mig också! Vi älskar att gnabbas....

Längtar till fredag för från fredag så ska jag vara ledig en heeeel månad!!!! Min första semester på 2 år!

//manon

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vassegod! =)

Det är roligt att kommentera din blogg, tycker jag! Du skriver så bra å intressant. Bara kul att komma förbi ibland, då jag får tid. För det mesta försöker jag faktiskt prioritera din blogg framför många andra. Nu var det här inget fjäsk, utan bara en enkel komplimang.

Jag gillar nämligen att analysera och fundera på saker o ting. I din blogg får man både det ena o den andra! Skoj!! =)

2006-06-27 @ 09:17:31
Postat av: Marie

Vad härligt!!! Förstår att du längtar tills på fredag. Så skönt med semester. Här har vi semester ihop om 2,5 veckor och jag längtar. Men tiden går fort så vi är väl där inom bara ett ögonblick typ...

Inte ska du ha dåligt samvete. Tid är en bristvara. Ibland har man lite mer - som jag nu när jag är föräldraledig - lite mindre när jag jobbar (läs mycket mindre under vardagarna). Så där är det. Din blogg är så rolig - kul att komma in hit och få klura lite ;-).

KRAM!!!!

Postat av: Linda och grabbarna

Hejsan!

Men, det blir ju så i perioder - man hinner inte alltid med det man vill. :)
Vad härligt att du ska vara ledig och det snart! Jag hoppas att ni får fint väder och massor av mystid tillsammans.

Kramar från
inda

2006-06-27 @ 21:28:22
URL: http://brodernabus.blogg.se/
Postat av: Josephine

Manon - om du vill vara med i skrivarcirkeln får du anmäla dig hos mig!

2006-06-27 @ 21:38:35
URL: http://giraffen197.webblogg.se
Postat av: Manon

Jag blir ju blyg av det ni skriver...jag som bara slänger ur mig nåt i indignation eller ilska, ledsen eller glad - kan det verkligen intressera nån!?

Tack...

Josephine - jag tänker till i morgon! Är lite urlakad just nu för fantasi men vill...

2006-06-27 @ 21:58:22
Postat av: Manon

ag igen (ostrukturerad, det är jag just nu).

Vill önska även er en härlig sommar! Alla är värda det!

2006-06-27 @ 21:59:16
Postat av: Nina på Johangården

Jag kollar alltid din blogg även om jag inte alltid kommenterar... så jag väntar in dig.

Trevlig sommar!

2006-06-28 @ 12:37:05
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback