Jag slutar här

ELISABET!!

Jag har mailat dig 2 ggr. Säg till om det inte kommit fram denna gång heller!!

Och jag går över till nästa nya blogg. Så alla som vill hänga med dit får skriva här! Var inte blyga, elller tror det blir pinsamt - jag tycker inte mycket är pinsamt:) även om ni känner eller halvkänner mig eller inte känner mig alls! Ni är bara välkomna! Eller aldrig eller sällan kommenterar, det spelar ingen roll.

Varför gör jag så här då?

Tja, förändring. Det är andra gången jag flyttar bloggen. Jag känner för en ny start, början och, då - flyttar jag! Jag vet inte hur märkbar förändringen blir men för mig känns det bra.

Jag kommer kika in här regelbundet jättelänge för att se vilka som vill hänga med över!

(till er under förra inlägget, jag har skickat mail till er, har det inte kommit fram, hör av er!)

//manon

Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Oj, hoppsan, jag hänger inte riktigt med här! Men jag vill gärna följa med till din nya blogg! :-)

Postat av: Elisabet

Hej!

Har varit bortrest ett tag och forsoker jobba igen sa jag har inte haft tid att skriva. Forljer garna med om det gar bra...

Forresten, vet du vad som har hant med Zofys blogg?
Elisabet

2007-11-01 @ 09:26:34
Postat av: h-lady

Snälla..... jag vill ju fortsätta läsa dina tankar. De väcker ju tankar/ideér även i detta huvud!... *ler*

2007-11-01 @ 11:08:41
URL: http://www.h-lady.se
Postat av: Lena MK

Skriver här också, för säkerhets skull. Ta bara bort en om det blir för många. :) Vill ju hänga med!

2007-11-01 @ 11:51:29
URL: http://lenamk.blogg.se
Postat av: Lillan

Jag vill också fÖlja med! :)

2007-11-01 @ 16:07:46
Postat av: Ca

....puhar...får jag följa me´?

2007-11-01 @ 17:59:03
Postat av: Carina m3

Hejsan! Jag läser ju ofta din blogg men känner nog att jag inte vill inte lämna ut min mejladress. Detta beroende på att jag använder min jobbmail som är allt annat än anonym. Kanske hittar jag på dig ändå, kanske orkar jag skaffa en hotmailadress en dag. Lycka till med nya bloggen i alla fall!

2007-11-01 @ 18:24:12
Postat av: Lottawy

Jag vill också följa med! Tycker du skriver intressant och bra!

2007-11-03 @ 07:45:00
Postat av: Lady Starlight

Vill gärna följa med om jag får. Läser dig men är ganska osynlig.

2007-11-03 @ 20:40:03
URL: http://denhemliga.blogspot.com/
Postat av: Lottawy

Oj då, det glömde jag. hälsningar lottawy

2007-11-04 @ 20:09:40
Postat av: Suzanne

Hej,

Har barn i ungefär samma ålder som du, 7, 4 och 1 och tycker du skriver intressant om krav och förväntningar som man har och råkar ut för som förälder, särskilt när barnet uppnår skolålder och man förväntas ta ansvar för hans inlärning samtidigt som det inte ges någon feedback alls från skolan. Skumt. Men jag hänger gärna med, fast är usel på att kommentera.

2007-11-04 @ 21:20:39
Postat av: Nina på Johangården säger

Jag hänger gärna med till din nya blogg!

2007-11-05 @ 15:28:59
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Marie

Har inte kommenterat så himla många gånger, men läser rätt ofta. Vill gärna fortsätta kunna läsa.

Tänkte maila dig mer angående mellanpojkens längd också.

2007-11-05 @ 16:49:03
Postat av: Elisabet

Fick man folja med? Jag har inte fatt nan mejl...

2007-11-07 @ 11:37:19
Postat av: Manon

Åh, jag skickade till dig Elisaberh men det har inte kommit fram! Nu skickade jag igen. Kollade mailadressen, men det stämde förra gången med...hojta igen! Annars kanske jag kan ge det via mess på kanalen?

2007-11-07 @ 13:16:25
Postat av: Tejde

Hej Manon, jag har följt dig på din blogg och på Kanalen. Har två barn, en sexåring och en treåring.
Jag gillar dig och dina tankegångar men jag är väldigt dålig på att ge mig till känna - och kommentera det du skrivit. Men det kan det ju bli ändring på nu. Jag följer jättegärna med till din nästa blogg så det vore kanon om du mejlade inloggningsuppgifterna.

Tack - på återhörande,

Tejde

2007-11-07 @ 20:46:39
Postat av: Elisabet

Ursakta att jag staller till med besvar...
Har lagt in min hemma-mejl, tydligen nat problem med att komma igenom jobbets firewall.

Har tankt mycket pa det du skrev om varderingar. Jag undrar om man behover vara sa MEDVETEN, om det inte racker med att forega med gott exempel. Klart att om barnen brakar sa bryter vi och om de fragar sa for vi ett samtal med dem men iblad tycker jag att det kanns lite krystat.

2007-11-08 @ 08:22:40
Postat av: Manon

Ingen fara:). Har du fått det nu?

Jag tror du har rätt, faktiskt!

2007-11-08 @ 16:43:40
Postat av: Pernilla

Jag vill åsså följa med ... får jag det? *ber snällt och tindrar med ögonen*

2007-11-09 @ 11:47:58
URL: http://pews72.blogspot.com/
Postat av: Louise m Ebba 0205 & Eric 0508

Jag vill också hänga med. Gillar din blogg! Kram.

2007-11-13 @ 20:01:51
Postat av: Småstadsmamman

Åh det var länge sen jag var här och nu har jag missat dig ser jag! Jag vill hänga med och läsa!!!

2007-12-20 @ 21:49:18
Postat av: Hanneles paradis

det var ju kul att läsa dina intressanta inlägg.

2008-02-02 @ 21:32:53
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Oj då, missat detta pga alla studier! Nåja vill du maila den nya adressen får du jättegärna göra det!



Kram



Nettan (fr kanalen)

2008-07-14 @ 19:57:58
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Anne

Hej Manon,



Min dotter heter Manon och jag vet faktiskt inte när hon har namnsdag, vet du?

Är du möjligen från Quebec? Det är enda stället jag träffat på andra som heter Manon, och då var de i din generation, min med för den delen, är -69.

Tack och bock!



// Anne

2009-01-22 @ 15:15:46
Postat av: Kajsa

Hej!

Det slog mig häromdagen att när denna blogg "levde" så läste jag den ofta och den gav mig den styrka jag då behövde så väl! Nu behöver jag dig (och dina tankar) igen! Håller du fortfarande på att blogga? Isf, skicka mig gärna länken till den då jag skanar dina kloka tankar som gav mig så mycket! Tusen tack! Må väl! Kajsa

2009-10-31 @ 19:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback