Svårt att finna tid

Jag har inget att skriva om!! Det går i ett just nu. Mina ögon är trötta så jag ska i eftermiddag på synundersökning + utbildning i linser. För jag VÄGRAR ha glasögon! Haft det sedan jag var barn egentligen men nu har jag fuskat i 18 år och vägrat. Men synfelet hann i fatt mig...

Sedan undrar jag hur det blir när jag blir äldre....är det jag som är aningens stingslig som reagerar inombords då kollegan klagar på att hennes kväll dagen innan var intensiv, för först ringde hennes syster och talade länge i telefon, sedan ringde en granne på och pratade för at slutligen ringde hennes mamma och de pratade. Så hon hade inte fått vila på kvällen.

Jag är ett frågetecken inombords...Har svårt med medkänslan där...Kommer jag bli likadan!?


//manon

Kommentarer
Postat av: Lillan

Allt är, som du vet, relativt och det är mycket troligt att du 'kommer att bli likadan' när du blir äldre. Jag talar av erfarenhet här.:)

2007-02-22 @ 12:46:08
Postat av: Manon

Aha....ja vi får se:)....

2007-02-23 @ 05:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback