Lovet

Barnen var äntligen inte ivriga efter att gå ut i dag direkt på morgonen. De frågade inte efter det förrän 15 på eftermiddagen.

Fick jag mycket gjort inne - nääää!!!

Nu har värsta cykelyran lagt sig. Nu kan Storebror utan stödhjul och småsyskonen med stödhjul. Projektet avslutat denna gång för dem? Nu gungar de istället en del. Matat kaniner- Det är pojktvillingen på 3 år som är mest intresserad av att mata. Med morot.  Min äldsta är hemma detta lov. Inte träffat så mycket kompisar. Telefonen har ringt men hon väljer attt vara med familjen detta lov. Känns bra. Hon väljer själv och det är trevligt att se så mycket av henne.

Jag har källargolvet full med tvätt som ska sorteras. Kanske får jag det gjort i morgon.

//manon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback