Förhoppningar

Jag hoppas nu på bättre höst och vinter än förra.

1) Jag kommer att få hjälp med hätmning av barn 1-2 ggr i form av maken regelbundet en gång per vecka + hjälp av en duktig tjej i mån av att hon har tid. Detta innebär att jag hädanefter regelbundet kommer att lämna barn en gång/vecka och kan jobba över/jobba in tid en gång i veckan. Skönt att kunna stanna och ha lugn och ro om kvällarna istället för att kliva upp 04.30 för att jobba över före...

2) Vi har bytt dagis och barnen är så harmoniska nu så det är inte sant. Fruktansvärt märkbar skillnad. Kvällarna är inte lika pressade nu.

3) De är större och renoveringen tar tid, men de är större och lugnare.

Min förhoppning är att kunna göra bättre ifrån mig på jobbet iom att jag förhoppningsvis blir mindre trött. Inte göra dumma småfel. Bli mer skärpt. Inte fort men fel.

Tyvärr har jag fortfarande mycket emot morgnar och det är för många morgnar under veckorna. Är INGEN morgonmänniska ALLS! Kommer i gång om kvällarna. Jag är med i ner-med-morgnar-klubben. Men det blir nog lättare, absolut!

//manon

Kommentarer
Postat av: Havsfrun

Hoppas det kommer att funka bättre! Du behöver lite avlastning. Ner-med-morgnar-klubben har en medlem till:)

Postat av: manon

Ja, jag med! Härligt att maken äntligen ska hämta en dag i veckan!!!

Avskyr usch och blä och fy för morgnar. Särsklit tidiga sådana.

2006-09-25 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback