Lite får man offra eller glimtar från mitt vardagsliv

Passade på att surfa lite och jag "såg" inte hur min ena tvilling på 2,5 länsade de sista slurkarna av äppelmoset jag hade kvar på bordet. Han satt och åt med sked direkt ur burken.

Egentid kostar:))!

Att ha 2 stycken 2åringar samtidigt kan vara rätt intressant ibland också. Tidigare i dag skulle vi ut och båda skulle klä på sig. De KAN ju, säger de. Det slutade med att jag hade till slut två stycken som låg raklånga och arga på vardagsrumsmattan - en som inte kunde ta i sin ena arm i ena tröjärmen och den andra lyckades inte få på sig den ena strumpan. Ingen av dem ville ha hjälp heller. De KAN! Jahaja...jag höll det roade inom mig för de var rätt söta mitt i allt...och skulle nog bli ännu mer putta om jag började skratta dessutom....

Nu ska jag sluta surfa innan jag blir uppäten av en orm. Egentiden slut! Dags att röja av bordet och moset....

//manon

Kommentarer
Postat av: carulmare

Ojoj, det var väl medan du höll på med mina struliga musikvideor...!

Om det nu händelsevis skulle bli några minuters egentid över igen, kan du väl svara på ett par frågor som jag ställde på min sida om musikvideorna....?

Jag tror inte det är minnet. Då skulle de väl starta, men hacka...?

Postat av: manon

OK! Ska kolla ikväll för från jobbet kan jag inte. De blockerar dylikt för det atr för mycket minne.

2006-10-09 @ 09:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback