Dagis

Om jag hinner i dag så ska jag hälsa på vårt nya blivande dagis med alla barn. Ringde och det var OK med dem. Spännande!

A (snart 4) har uttryckt önskan om att hälsa på sitt gamla gamla dagis med (där vi bodde förut) så jag ringde dit i dag och frågade om de har öppet på fredag och det hade de och vi var välkomna att komma då.

Nervöst och spännande! Undrar hur A kommer att reagera! Tar med hela gänget även N (8,5) som gått på det dagiset i ca 5 år! Då kanske jag passar på och hälsar på vår gamla gård också när vi ändå är i gång...

//manon

Kommentarer
Postat av: bless

Jag hoppas att alla dagisbeök går bra/har gått bra.

Postat av: Sommartjejen

Hej!
Ville bara lämna ett litet avtryck ifrån mig eftersom jag är inne och tittar på din blogg för första gången.
KRAM!

2006-05-27 @ 11:37:19
URL: http://www.bligravid.nu/blogg
Postat av: En liten tant

Du blev väl inte helt utslagen av dagisbesöket?

2006-05-27 @ 19:02:14
URL: http://tant.webblogg.se/
Postat av: Manon

Bless - hoppas du haft det bra under helgen! jag berättar ovan...

Somamrtjejen - välkommen! Har lämnat avtryck hos dig för länge sedan:). Jag vet hur du kämpar på, jag har varit där...

Tant - nähäedå! Jag berättar ovan!

2006-05-29 @ 07:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback