Som alla andra

Just nu gör min äldsta slut på mobilband och väskor på löpande band.

Vi var och handlade en ny väska i helgen. Hon tyckte om två men valde en som många i klassen har för att många i klassen har. Fast jag tror hon tyckte den andra väskan var finare.

Men det är helt OK för mig. Visst vill man i en ålder ha det som alla andra! Och en väska för 99 kr tycker jag är helt överkomligt pris för att känna sig bra och inne.

I denna ålder ska man låta de vara. De ska få välja själva när de vill vara som alla andra och när de vill avvika med prylar och kläder. Inom de ekonomiska gränserna man har.

//manon

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Yes, det är värre när kraven kostar några tusen och blir helt ute nästa säsong. Vi har ett sånt misstag här. Inte för att hon ville vara som alla andra, Mellan, utan för att det var en stil hon var tvärsäker på skulle hålla i flera år. Det gjorde den inte. Måste sänka priset på blocket nu...

Postat av: loppispoppis

Absolut. Låter helt okej. Så länge det håller sig inom rimliga gränser.

2007-05-07 @ 22:12:15
URL: http://loppispoppis.blogspot.com
Postat av: Manon

Hu, Annaa - flera tusen!! Tur att blocket ändå finns trots förlusten!

Precis Loppoipoppis, inom rimliga gränser! G´Fast de sätts automatiskt, de berömda ekonomiska gränserna kan man inte göra nåt åt!

2007-05-08 @ 07:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback