Helg igen!

Måste åka och bada denna helg!!!

Känner mig gladare nu när vi fått reda på exakt vad som är problem med dottern och pratat med läraren lite. Tror inte resten blir lätt med hennes envishet men, ändå! Får försöka hålla henne på rätt spår, den envisa viljestarka ungen!!!

Jag tänker på vad tvillingpojken sa i onsdags kväll, att han haft en bra dag och så sa han "jag älskar hela världen!". Det tror jag absolut att han gör. Han är ett enda stort hjärta som tar in allt.

Tänk att kunna känna så från botten av sitt hjärta! Så vill även jag känna!

Trevlig helg!

//manon

Kommentarer
Postat av: Idun

Vilka underbara barn du har !!
Jag vill också kunna älska HELA världen av hela mitt hjärta....
Kramar till dig och hela din familj...
Ha en skön och trevlig helg nu!

Postat av: Hannele

Viljestyrka och envishet ska man inte slipa bort..

2007-06-09 @ 23:58:38
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Manon

Hoppas deu har dte bra med Idun! Och Hannele, du har rätt egentligen, det blir bra att ha i framtiden...

2007-06-10 @ 08:15:55
Postat av: carulmare

Ler, när jag läser om din äldsta dotter. Dendär viljestyrkan, den känner jag igen. Min son, han vägrade att lära sig skriva för hand. Det fick räcka med textade bokstäver, tyckte han... Man kan undra varifrån de tar modet att stå på sig...

2007-06-10 @ 11:27:23
URL: http://carulmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback