Fokus

Härligt har det varit för jag har sovit 2 nätter! Känns som om jag har mycket att ta igen. Nu sover jag på madrass i min storas rum och än så länge har det funkat.

I tisdags blev jag hemskickad av min kollega för att hon tyckte att jag skulle hem och sova. Jag brukar vara blek men nu blev jag rödrosig så då tyckte hon att det gick inte längre, jag måste bryta mönstret så jag gick hem efter lunch, efter att jag fixat lite saker.

Lyckades sova en timme för kl 15 ringde min stora och mådde dåligt så hon fick komma hem. Men den timmen räckte i alla fall för att jag skulle klara kvällen. Maken kom hem tidigt kvart i sju så jag kunde lägga mig kl 20.

Hjärnan känns mindre svampaktig nu, känns som om den varit uttorkad och fått vatten! Nu har jag en del att ta igen i effektivitet…fokus…

//manon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback