En hel helg

Ser fram emot helgen, bara slappa! Städade i torsdags så det enda jag behöver göra är att byta/tvätta lakan (2 veckor sen sist). OK, det är inte tipptopp men hur ska man orka det, har dessutom aldrig nånsin varit lagd åt det pedanta hållet. Det duger för mig under omständigheterna! Alla som klagar ger jag en dammvippa *s*!

Sovit hyfsat några nätter, varit vaken i dag. Tänk vad enklare allt är när man sover! Inget känns tungt alls!

Nu ska jag bara njuta och gosa med de fyras gäng utan måsten hela helgen! När de vaknat, efter min frukost förhoppningsvis, för jag älskar ensamma morgnar och frukostar!

Jag har känt på sista tiden att jag inget har att säga, allt kör på i sin vanliga lunk utan speciell input. Måste förändra det. Värsta jag vet är att FASTNA i samma spår, som en repad skiva.

//manon

Kommentarer
Postat av: Quid Vis

Det var dig väl unnat att få sova. När jag läser om dina barn så känner jag lite kramabstinens. Jag ringer efter mina barnbarn.

2006-10-14 @ 09:56:52
Postat av: Christina

Fast ibland behöver man lunka i samma spår. Liksom för att få möjlighet att ta fart för att hoppa över i nästa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback