Nöden har ingen lag?

Jaha, så har man roat grannskapet då...jag som ogillar (som AnnaaM) karlar utan tröjor offentligt och vid matbord, nu har jag gått i bikini från vårt hus och en bit till nästa - orsak? Jo, en av våra små gäster på 9 år hade fått tagg i foten och var jättejätteledsen så jag bar henne hem efter att jag dragit ut taggarna.

I bikini? Ja, vi badade alla i poolen när det hände....Alla tre 8/9-åringar och våra små på 4 och 2 år och för ovanlighetens skull hoppade även jag i..vi har en stor rutchkana som de stora använder nu som vattenrutchkana rätt in i poolen och den tycker alla är så kul! inklusive jag, så jag skulle testa...Typiskt att nån skulle skada sig just den dagen när även jag hoppade i!

//manon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback